بلاگ

قیمت ماشین لباسشویی دوو

قیمت ماشین لباسشویی دوو

قیمت لباسشویی دوو به میزان ظرفیت و امکانات لباسشویی دوو بستگی دارد. انواع لباسشویی دوو در ظرفیت‌های ۷، ۸ و ۹ کیلوگرمی در سری‌های لایف، پریمو، کاریزما و… در بازار وجود دارند که به رغم شباهت نسبی از امکانات مختلفی برخوردار هستند. اگر قصد خرید لباسشویی دوو دارید، بهتر است علاوه بر در نظر گرفتن قیمت لباسشویی دوو مشخصات فنی آن را نیز زیر نظر بگیرید تا بتوانید بهترین لباسشویی دوو را که بتواند به‌خوبی نیاز شما را برطرف کند خریداری کنید

دوو یک شرکت بزرگ و برند معروف کره ای در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و الکترونیک مصرفی است. این شرکت کره ای دارای بیش از 70 سال سابقه درخشان در زمینه تولید محصولات برقی و خانگی می باشد. چندین سال است که مجموعهٔ صنعتی انتخاب در ایران، برای تولید محصولات دوو با این برند همکاری میکند. معمولاً بیشتر تجهیزات و قطعات مورد نیاز برای ساخت لباسشویی برند دوو از تولیدات داخلی کشور می باشد اما گاهی برای تأمین بعضی از لوازم و قطعات از تولیدات چین و کره استفاده می شود. برند دوو در انواع زمینه های لوازم خانگی از جمله اتو، لباسشویی، یخچال، تلویزیون، ویدیو پروژکتورها و خیلی موارد دیگر فعالیت دارد. ماشین لباسشویی برند دوو به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات دوو شناخته می شود. قیمت ماشین لباسشویی دوو در مقایسه با برند های دیگر با توجه به کیفیت مشابه و حتی بالاتر و با توجه به استفاده از فناوری روز کره در شستشوی لباس ها مناسب تر است.

لباسشویی دوو با کمک دو نازل قدرتمند، آب و مواد شوینده را به شکلی عمقی روی تار و پود لباس ها اسپری می کند به این ترتیب علاوه بر کاهش مصرف انرژی، لباس ها بسیار با کیفیت و به شکلی یکپارچه شسته می شوند. در نسل جدید لباسشویی های دوو ، به منظور جلوگیری از صدمه دیدن لباس ها از درام زمرد استفاده شده است. این فناوری موجب افزایش سطح تماس لباس ها و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شسشتو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند. طراحی هوشمندانه ی لباسشویی برند دوو آن را به یکی از کم صدا ترین و کم لرزش ترین لباسشویی های دنیا تبدیل کرده است. استفاده از موتور دایرکت درایو در این لباسشویی ها نقطه ی قوت آنها به حساب می آیند که بازه ی مصرفی را نسبت به بازدهی آن بسیار پایین آورده است.

 

قیمت ماشین لباسشویی دوو

قیمت ماشین لباسشویی دوو با توجه به سری، مدل و امکانات آن متفاوت است. دوو، به عنوان تولید کننده داخلی لوازم خانگی در ایران، تمام تلاش خود را کرده تا با قیمتی رقابتی، لباسشویی خود را در بازار ایران عرضه کند تا تمام خانواده ها بتوانند بهترین امتیازات را موقع خرید این محصولات داشته باشند. قیمت لباسشویی دوو یکی از جستجوهای رایج در ایران است، جایی که دوو یک برند محبوب لوازم خانگی محسوب می شود. قیمت ماشین لباسشویی دوو به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • مدل: دوو طیف گسترده‌ای از ماشین‌های لباسشویی را ارائه می‌دهد، از مدل‌های ساده تا مدل‌های پیشرفته با امکانات و قابلیت‌های متنوع. طبیعتاً هرچه امکانات ماشین بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • ظرفیت: ماشین‌های لباسشویی دوو در ظرفیت‌های مختلف از ماشین‌های کوچک ایده‌آل برای آپارتمان‌ها تا ماشین‌های بزرگ مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت عرضه می‌شوند. هرچه ظرفیت ماشین بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • امکانات: برخی از امکاناتی که می‌توانند بر قیمت ماشین لباسشویی دوو تأثیر بگذارند.

 

ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی

ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی در حال حاضر فقط در سری کاریزما با رنگ بندی های سفید و تیتانیوم (سیلور) تولید می شود که مدل های آن بر اساس دور موتور، رنگ دستگاه و نوع موتور ( بدون تسمه و تسمه ای ) متفاوت است. سری کاریزما مزیت های بزرگی مانند برنامه شستشوی سریع 19 دقیقه ای، فناوری شستشوی نانو سیلور، جاپودری دوحالته (پودر و مایع )، سیستم شستشو با تاخیر از یک تا 24 ساعت، محفظه یا دیگ زمردی، 15 برنامه شستشوی متنوع متناسب با هر نیازی، فناوری پیشرفته در شستشو همراه با بخار در برنامه Steam را داراست. قیمت لباسشویی دوو 7 کیلویی بسته به مدل انتخابی شما از 9 میلیون تا 11 میلیون است.

 

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی در سری ذن با برنامه شستشو متنوع و کاربردی که پاسخگوی تمامی نیازهای شما می باشد در 5 رنگ سفید با پنل مشکی، سفید با پنل نقره ای، سفید با پنل سفید، تیتانیوم با پنل مشکی و نقره ای با پنل مشکی به بازار عرضه می شود. موتور استفاده شده در آن ها از نوع دایرکت درایو یا همان گیربکسی (بدون تسمه) است که دارای دور خشک کن 1400 دور در دقیقه هستند. این لباسشویی ها ظرفیتی معادل با 40 تی شرت در یک دور شستشو دارند و مناسب خانواده هایی با جمعیت بین 3 تا 5 نفر می باشد قیمت لباسشویی دوو 8 کیلویی از مدل هایی با ظرفیت کمتر بالاتر است.

 

مزایای ماشین های لباسشویی دوو

  • در محصولات دوو میتوان علاوه بر دقت در طراحی به متمایز بودن تکنولوژی ساخت و استفاده از الکترو موتور های به روز نیز اشاره کرد.
  • در جدیدترین سری محصولات برند دوو که به تکنولوژی هوشمند مجهز شده اند ، و میتوان  قابلیت افزودن لباس حین شستشو با استفاده از گرینه  Add Item و سیستم فناوری کاهش میزان اشاره کرد که منتهی به گرید انرژی  +++A و کاهش مصرف آب و برق تا 40% میشود.
  • با توجه به کاهش میزان لرزش و صدا شستشوی لباس‌ها در هر ساعتی از شبانه روز بدون دغدغه بابت صدای مزاحم  امکان‌پذیر خواهد شد.
  • شستشوی لباس ها با استفاده از فناوری بخار نیز یکی دیگر از مزایای دوو به شمار میرود که این تکنولوژی باعث کاهش میزان آلرژی به مواد شوینده و اتو کشی هرچه راحت تر میشود.
  • ذخیره تنظیمات دلخواه که در لباسشویی های دوو به  MY FAVORITE معروف است باعث میشود که هر بار برای تنظیم های دلخواه شستشو میزان سرعت خشک کن ، دمای آب و دفعات آبکشی نیاز به اتلاف وقت نیست و این تنظیمات را میتوانید بسته به نیاز شخصی خود رو دستگاه تنظیم کرده و استفاده کنید.
  • محفظه شستشوی و یا همان دیگ از جنس زمردی کمک بسیاری در امر شستشوی ضد چروک و عدم آسیب رسانی به بافت الیاف البسه خواهد کرد.

 

آشنایی با انواع مدل‌های لباسشویی دوو

دوو طیف گسترده‌ای از ماشین‌های لباسشویی را با مدل‌های مختلف و امکانات متنوع ارائه می‌دهد. برخی از محبوب‌ترین مدل‌ها عبارتند از:
• مدل‌های سری کاریزما: این مدل‌ها ظرفیت‌های 7 تا 9 کیلوگرمی دارند و با طراحی زیبا و امکاناتی مانند موتور اینورتر، بخارشوی و برنامه‌های شستشوی متنوع ارائه می‌شوند.
• مدل‌های سری DWK-Life: این مدل‌ها با ظرفیت‌های 7 تا 8 کیلوگرمی و قیمت مناسب‌تر، گزینه‌ی خوبی برای خانواده‌های کم‌جمعیت‌تر هستند. امکاناتی مانند موتور اینورتر و برنامه‌های شستشوی مختلف نیز در این مدل‌ها وجود دارد.
• مدل‌های سری Diamond: این مدل‌ها با طراحی لوکس و امکانات پیشرفته مانند صفحه‌ی نمایش لمسی، عیب‌یابی هوشمند و برنامه‌های شستشوی ویژه، برای افرادی که به دنبال بهترین‌ها هستند، مناسب‌اند.

 

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما اسلیم 7 کیلویی مدل DWK-CH700S

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما اسلیم 7 کیلویی مدل DWK-CH700S

ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700S از جمله محصولات جدید شرکت دوو در حوزه شستشو و نظافت می باشد. این لباسشویی دارای استاندارد های بین المللی در ساخت می باشد.ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی مدل DWK-CH700S دارای 15 برنامه شست و شو و سیستم شستشو تاخیری می باشد. لباسشویی دوو سری کاریزما 7 کیلویی دارای طراحی بسیار هوشمندانه و زیبایی می باشد. درب محصول به صورت بزرگ طراحی شده که از نوع کاوردار است و قفل کششی نیز دارد بنابراین برای باز و بسته کردن درب لباسشویی کاربر به زحمت نمی افتد. لباسشویی دوو سری کاریزما 7 کیلویی مدل DWK-CH700S دارای سیستم نانو سیلور شستشوی با کیفیت تری را برای شما فراهم کرده است، همچنین سیستم خودکار تشخیص خطا در این محصول جزو مشخصه های مهم می باشد. یکی از ویژگی های مهم ماشین لباسشویی دوو، موتور یونیورسال آن است که از مزیت های مهم آن می توان به سیستم قوی با قابلیت بالا و همچنین طول عمر طولانی اشاره کرد. این محصول در زمان بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار بوده و دارای برچسب انرژی (Energy label) +++A است که تا حد زیادی مصرف انرژی را کاهش می دهد. تکنولوژی نانو سیلور مبتنی بر خواص یون های نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. زمانیکه ماده ای به ماده کوچک تری تجزیه می شود خواص جدیدی را ایجاد کرده، و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجر به نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده و باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود. این سیستم به منظور ضدعفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای استفاده از این سیستم بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منطقه عاری از باکتری است. این سیستم جزو یکی از استانداردهای یک لباسشویی حرفه ای می باشد. یکی دیگر از قابلیت های مهم ماشین لباسشویی 7 کیلویی دوو سری کاریزما، درام کلاستر (Cluster) نسل جدید است. در هنگام شستشو اصطکاک زیادی بین بافت های البسه و بدنه دیگ ایجاد می شود و همین امر سبب می شود تا ساییدگی الیاف لباس بیشتر شده و به آن ها آسیب میزند اما دیگ های زمردی ماشین لباسشویی با آج های ریزی که در بدنه داخلی دارد از آسیب دیدن لباس ها در زمان شستشو جلوگیری می کند.

زوایه باز شدن درب ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی مدل DWK-CH700S  درجه می باشد. این لباسشویی دوو دارای نمایشگر LED با طراحی دکمه های مکانیکی علاوه بر زیبایی کاربری آسانی نیز دارد. سیستم بخارشو از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی می باشد این فناوری برای نرم شدن البسه در زمان شستشو طراحی شده است. برنامه شستشوی Quick Super یکی از 15 برنامه ی ماشین لباسشویی است با استفاده از این برنامه می توانید لباس ها را در مدت زمان کوتاه 19 دقیقه بشویید. قابلیت های کاربردی ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700S شامل شروع شستشو با تاخیر، سیستم شستشو با بخار، سیستم ایمنی قفل کودک، ولوم مرغوب انتخاب برنامه های شستشو، سیستم شستشوی سریع، قابلیت آبکشی اضافه، سیستم شستشوی قدرتمند، قابلیت شستشوی دستی و همچنین آبکشی و خشک کن قدرتمند می شود. ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700S دارای سیستم پیشرفته نانو سیلور می باشد که اگر لباس نوزاد یا فرد بیمار را به وفور در ماشین لباسشویی خود می شویید، پیشنهاد می شود در زمان خرید ماشین لباسشویی حتما از برندهایی که دارای این تکنولوژی هستند استفاده نمایید. از مزایای سیستم نانو سیلور موجود در ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700S به طور کلی می توان به از بین بردن بوهای نامطبوع، استریل کردن البسه، شستشوی البسه در محیط از باکتری، صرفه جویی در مصرف برق، عمر مفید عملکرد 10 سال اشاره کرد.

 

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 9 کیلویی مدل DWK1-PR980S

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 9 کیلویی مدل DWK1-PR980S

ماشين لباسشويی دوو سری پريمو 9 کيلويی مدل DWK1-PR980S از لباسشویی های سری پریمو تولید شده توسط شرکت دوو می باشد. این لباسشویی با ظاهری مدرن و امروزی روانه ی بازار شده است و با کارایی بالای خود توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند. لباسشويی دوو مجهز به شستشو با تاخیر، شستشوی سریع اشاره کرد. ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی مدل DWK1-PR980S دارای موتور دایرکت درایو (Direct drive) بدون تسمه می باشد که عملکرد بهتری نسبت به سایر موتور های تسمه ای است. این لباسشویی دارای گردش موتور 1400 دور در دقیقه بوده و عملکرد خوبی را از خود در شستشو به جا می گذارد. موتور قدرتمند دایرکت درایو علاوه بر چرخش و شستشوی لباس ها، می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد. این نوع موتور با لرزش و صدای بسیار کم، بهترین گزینه برای استفاده در دستگاه های مدرن است. از سیستم های جدید و کاربردی و بسیار مهم در ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 9 کیلویی مدل DWK1-PR980S سیستم جلوگیری از چروک شدن لباس ها می باشد. چروک شدن البسه از دغدغه های همیشگی اکثر افراد هنگام استفاده از ماشین های لباسشویی می باشد. از همین رو با استفاده از سیستم ضد چروک البسه ماشین لباسشویی پریمو، کار شستشو به شکل ملایم صورت میگیرد و در نتیجه از چروک شدن لباس ها جلوگیری می شود.

بدنه ی این مدل از لباسشویی دوو دارای طراحی ویژه بدنه به منظور کاهش لرزش دستگاه می باشد. بدنه جدید اکو بادی ضد لرزش ماشین لباسشویی سری پریمو 9KG با طراحی ویژه دیواره های جانبی موجب ثبات بیشتر دستگاه و هم چنین عملکرد بی صدای لباسشویی در حین فعالیت می گردد. رده مصرف انرژی نیز در ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی مدل DWK1-PR980S دارای رتبه 35%- +++A می باشد که از تکنولوژی به روز نسبت به سایر مدل ها برخوردار است و میزان اطمینان از کیفیت این مدل از ماشین لباسشویی را افزایش می دهد. این لباسشویی با ظرفیت مخزن 9 کیلو گرمی گزینه مناسبی برای استفاده در خانواده های پر جمعیت به شمار می رود. ماشین لباسشویی 9 کیلویی دوو سری پریمو مدل DWK1-PR980S همچنین با دارا بودن فناوری حباب ساز باعث صرفه جویی در مصرف آب و شستشوی هرچه بهتر البسه و انواع پارچه می شود، این سیستم آب و مواد شوینده پس از ترکیب، به صورت میلیون ها حباب هوا درآمده و وارد مخزن شستشو می گردد. قدرت پاک کنندگی بالای حباب ها باعث ارتقای پاکیزگی، امکان شستشوی لباس ها در آب سرد و در نهایت، کاهش مصرف انرژی خواهد شد.

 

ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE991C

برند دوو نیز یکی از برند های معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی انواع مختلفی از لوازم برقی از جمله ماشین لباسشویی را تولید و عرضه می کند. این بار نیز محصولی جدید به نام ماشین لباسشویی دوو سری سنیور 9 کیلویی مدل DWK-SE991C را تولید کرده است. این مدل ماشین لباسشویی به سیستم IOT مجهز شده که به وسیله این قابلیت می توان کنترل محصول را از طریق اینترنت انجام داد. Mode7 یا هفت حرکت جادویی شستشو از قابلیت های کاربردی در ماشین لباسشویی دوو به شمار می آید این قابلیت با 7 حرکت متنوع شستشویی مشابه شستشو با دست را انجام می دهد. این ویژگی تنظیم نوع شستشو متناسب با نوع پارچه و الیاف را ممکن می کند. در این حالت علاوه بر بالاترین کیفیت شستشو برای هر نوعی از لباس، از الیاف آن ها نیز به بهترین شکل ممکن محافظت می گردد. این مدل ماشین لباسشویی قابلیت اضافه کردن لباس در زمان شستشو را دارد. گاهی پیش می آید که برخی لباس ها از چرخه شستشو جا مانده و یا لباسی را به اشتباه داخل لباسشویی قرار داده باشیم با این قابلیت به راحتی می توان چرخه شستشو را نگه داشته و لباس های جا مانده را به لباسشویی اضافه و یا از آن کم کرد.

موتور لباسشویی از نوع دایرکت درایو نسل سوم با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه است. این نوع موتور علاوه بر چرخش معمولی و شستشوی لباس ها می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد. تکنولوژی I-Protector تعبیه شده در ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی مدل DWK-SE991C  قابلیت محافظت از موتور را دارد. تکنولوژی هوشمند کاهش لرزش یا سنسور MEMS از تکنولوژی های کاربردی در ماشین لباسشویی دوو محسوب می شود این تکنولوژی در هر مرحله از عملیات شستشو، لرزشهای غیر طبیعی ناشی از بالانس نبودن لباس ها را شناسایی می کند. در این حالت متناسب با حجم لباس ها، بهترین دور چرخش و خشک کن را انتخاب کرده تا دامنه ی لرزش کاهش پیدا کند. میزان لرزش و صدای تولید شده در این حالت به حداقل ممکن رسیده و امکان خراب شدن قطعات به خاطر لرزش، به مقدار چشم گیری کاهش پیدا می کند. برنامه های دیگری برای ماشین لباسشویی 9 کیلویی دوو در نظر گرفته شده که شامل Magic foam شستشو همراه با فوم جادویی، هیتر نسل جدید نیکل دیفیوژن، مخزن شستشوی زمردی، سیستم بهینه آبکشی Magic Flow، فناوری شستشوی همراه با بخار، برنامه شستشوی سریع در 14دقیقه، امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق، فناوری Nano Silver و ذخیره تنظیمات دلخواه می شود.

 

 

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840C

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840C

ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما 8 کيلويی مدل DWK-CH840C یکی از جمله محصولات جدید برند دوو می باشد که با هم به بررسی ویژگی های آن می پردازیم. این محصول توسط کارشناسان شرکت دوو طراحی با کیفیت مواد اولیه قطعات و همچنین ساختار کلی مستحکم می باشد. این محصول مجهز به 15 برنامه شستشو و دارای موتوری قدرتمند بوده که آن را تبدیل به محبوب ترین لباسشویی های حال حاضر بازار کرده است. ماشین لباسشویی بعد از یخچال فریزرها دومین وسیله پرکاربرد در خانه است. موتور ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-CH840C از انواع موتور دایرکت درایو می باشد. مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت و عمر بالا و همچنین صدای کم ارائه می گردد. ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما 8 کيلويی مدل DWK-CH840C در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد شست و شو برخوردار است. از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به بر چسب انرژی (Energy label) آن که دارای رده +++A اشاره کرد.

 

از دیگر مشخصه های این ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی وجود سیستم نانو سیلور برای شستشوی اساسی البسه با کیفیت بالا به نحوی که شستشو به اعماق بافت البسه نفوذ کرده و آن را بیشتر از همیشه تمیزتر و کاملا پاکیزه می کند. بدنه محصول نیز با سیستم اکو طراحی شده است تا حداقل لرزش و صدا را دارا باشد تا با خیال راحت بتوانید عملیات شستشوی لباس هایتان را در آرامش انجام دهید. درب این مدل از لباسشویی نیز بزرگ طراحی شده تا کاربر بتواند لباس های بیشتری را وارد ماشین کرده تا این کار را برای شما سریع تر کند. طراحی درام زمردی این محصول بسیار با کیفیت بوده و لرزش بسیار کم و صدای کمی هم دارد. قابلیت پیش شستشو و همچنین آبکشی اضافه و وجود جا پودری با قابلیت استفاده از پودر یا مایع شوینده و همینطور قابلیت شروع شستشو با تاخیر و مهم تر تنظیم دمای شستشو بصورت دلخواه از ویژگی های مهم و کاربردی لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840C می باشد. سیستم ایمنی قفل کودک نیز از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-CH840C می باشد

 

ماشین لباسشویی دوو سری یونیک 8 کیلویی مدل DWK-UN810S

ماشین لباسشویی دوو سری یونیک 8 کیلویی مدل DWK-UN810S

ماشین لباسشویی ها دارای ویژگی های مختلفی هستند که به دلیل استفاده روزمره به ویژگی هایی نظیر رده مصرف انرژی باید توجه داشته باشید تا بتوانید از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری نمایید. ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-UN810S یکی از ماشین لباسشویی های جدید دوو از سری یونیک می باشد. این ماشین لباسشویی دوو سری یونیک مدل DWK-UN810S دارای رتبه مصرف انرژی A+++ بوده که به دلیل مصرف بسیار کمی که دارد جزو ماشین لباسشویی های کم مصرف بازار قرار گرفته است. این محصول دارای موتوری بسیار قدرتمند از نوع موتور یونیورسال بهبود یافته بوده که دور موتور آن 1200 دور در دقیقه می باشد. این لباسشوییدوو دارای درام الماسه طرح جدید است. درام هایی که طراحی الماسه دارند، بیش از حد با البسه سایش نداشته و منجر به خوردگی الیاف لباس ها نمی شوند زیرا اگر سطح تماس بیش از حد کم باشد، این امر از حرکت درست لباس ها درون دیگ جلوگیری می کند و باعث می شود شستشوی آنها به صورت نامناسب صورت پذیرد.

لباسشویی ها معمولا به دو دسته کلی درب از بالا و درب از جلو تقسیم می شوند. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-UN810S از نوع ماشین لباسشویی ها درب از جلو می باشد. این ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-UN810S دارای ظرفیت 8 کیلو بوده که برای خانواده هایی با جمعیت متوسط گزینه مناسبی می باشد. این محصول مجهز به فناوری نانو سیلور است که باعث از بین بردن بوی نامطبوع و باکتری های موجود در لباس ها می شود. همچنین این محصول دارای سیستم شستشو با تاخیر بوده و مجهز به 15 برنامه شستشو می باشد.

شرکت دوو در ساخت و تولید ماشین ‌های لباسشویی نسل جدید خود از دیگ ‌های زمردی استفاده کرده است‌. در دیگ ‌های معمولی میزان سایش لباس ‌ها با بدنه دیگ زیاد می باشد. این امر می ‌تواند در طولانی مدت موجب آسیب به بافت لباس گردد. اما درام زمردی کمترین صدمه را به پارچه ‌ها وارد می ‌نماید. همچنین به هیچ عنوان تاثیر منفی در زیبایی و جذابیت البسه نخواهند داشت.

 

 

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-ZL860 CS

DWK-ZL860 CS

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-ZL860 CS یکی از محصولات سری Life شرکت دوو است که با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده است. این محصول دارای فناوری نانو سیلور است و لباس‌ها را به صورت کاملا بهداشتی شست‌وشو می‌کند. این سیستم به‌خصوص برای کسانی که حساسیت‌های پوستی یا تنفسی دارند بسیار کارآمد است. ماشین لباسشویی دوو دارای درام زمردی است که از آسیب دیدن لباس‌ها جلوگیری می‌کند. ماشین لباسشویی دوو DWK-ZL860 CS به برنامه‌ی پیش شست‌وشو مجهز شده است. همچنین، امکان تنظیم دور خشک کن برای شستن لباس‌ها وجود دارد.

مدل DWK-ZL860CS دارای ۱۴ برنامه‌ی متنوع برای شستن لباس‌ها است. سیستم تخلیه، برنامه‌ی لکه‌بری، آب‌کشی و خشک‌کن از جمله برنامه‌های مهم این ماشین لباسشویی هستند. موتور این دستگاه، دایرکت درایو و بدون تسمه است که توان بالایی در تمیز کردن دارد و مخزن آن در هر دقیقه ۱۴۰۰ دور می‌چرخد. برای خرید این ماشین لباسشویی با چند کلیک ساده همراه فروشگاه اینترنتی انتخاب من باشید.در صورتی برای شستن لباس ‌های خود عجله دارید می ‌توانید از برنامه Quick Super استفاده کنید. از طریق این برنامه شستشو لباس ‌هایی که به میزان زیادی کثیف نشده ‌اند را می ‌توانید به مدت ۱۹ دقیقه بشویید. لباس‌ هایی را که نمی ‌خواهید کهنه شوند و یا البسه ‌هایی که چندین بار استفاده نموده‌ اید، اما کثیف هستند را می ‌توانید با استفاده از این برنامه شسته و تمیزی آن ها را مشاهده کنید.

شرکت دوو در ساخت و تولید ماشین ‌های لباسشویی نسل جدید خود از دیگ ‌های زمردی استفاده کرده است‌. در دیگ ‌های معمولی میزان سایش لباس ‌ها با بدنه دیگ زیاد می باشد. این امر می ‌تواند در طولانی مدت موجب آسیب به بافت لباس گردد. اما درام زمردی کمترین صدمه را به پارچه ‌ها وارد می ‌نماید. همچنین به هیچ عنوان تاثیر منفی در زیبایی و جذابیت البسه نخواهند داشت.

 

 

 

لیست قیمت ماشین لباسشویی دوو در حال بروز رسانی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *