بلاگ

قیمت تلویزیون دوو

قیمت تلویزیون دوو

دوو الکترونیک Daewoo یک شرکت فن آوری کره ای است که با تکیه بر تجربه بلند مدت در تولید لوازم خانگی، تلویزیون ال ای دی را با طراحی منحصر به فردی تولید و روانه بازار کرده است. تلویزیون های دوو با خلاقیت در طراحی، کیفیت و تکنولوژی روز دنیا در دو دسته هوشمند و غیر هوشمند تولید و عرضه می شوند. یکی از پرفروش ترین تلویزیون های دوو که برای حرفه ای ها طراحی شده، تلویزیون سه بعدی است که برای تجربه هیجان فوق العاده است. مناسب بودن قیمت تلویزیون دوو و تکنولوژی روز دنیا که در آن به کار رفته، این محصول را به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای تلویزیون در بازار لوازم خانگی سراسر کشور مطرح کرده است.

 

تاریخچه تلویزیون Daewoo

شرکت دوو یک شرکت بزرگ کره‌ای با سابقه طولانی در تولید قطعات الکتریکی و لوازم خانگی است. این شرکت فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله صنایع الکتریکی، صنایع خودروسازی و قطعات خودرو، و کشتی‌سازی دارد. تا سال 1997، این شرکت دومین شرکت بزرگ کشور کره بوده است. در سال‌های اخیر، فعالیت‌های شرکت دوو در زمینه تولید لوازم خانگی نیز گسترش یافته و محصولات متنوعی را تولید کرده است. تلویزیون یکی از این محصولات است که با توجه به کیفیت، تکنولوژی روز دنیا و رقابتی بودن قیمت، در بازار ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

مهندسان شرکت انتخاب الکترونیک با تجربه‌های گسترده در زمینه تولید لوازم خانگی، مسئولیت تولید تلویزیون دوو در بازار ایران را برعهده گرفته‌اند. با ارائه محصولات متنوع، این شرکت همواره به تلاش برای تثبیت جایگاه خود در میان علاقه‌مندان به فناوری‌های روز تلاش می‌نماید.

همانند برندهای دیگر در بازار ایران، Daewoo در ابتدا تلویزیون‌های کوچک و ساده را عرضه کرد و پس از دریافت بازخوردها، محصولات با اندازه‌ها و کیفیت بیشتری مانند تلویزیون ۶۵ اینچ یا تلویزیون ۵۰ اینچ با رزولوشن 4K نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. این اقدامات هدف داشتند تا دوو بتواند با کمترین هزینه، آخرین فناوری را به کاربران ارائه دهد و با برندهای خارجی رقابت کند. یکی از ویژگی‌های متمایزکننده تلویزیون‌های Daewoo، خدمات پس از فروش آنها است. این شرکت 24 ماه گارانتی را برای تلویزیون Daewoo در نظر گرفته تا کاربران از خدمات پس از فروش با آسودگی استفاده کنند. در حال حاضر، تلویزیون‌های دوو یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار است و کاربران می‌توانند آن را با گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس تهیه کنند.

 

انواع مختلف تلویزیون دوو

تلویزیون‌های دوو در بازار به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این تقسیمات اغلب بر اساس ویژگی‌ها و امکانات مختلف این دستگاه‌ها انجام می‌شود. تلویزیون‌های دوو از نظر نوع پنل به دسته‌های تلویزیون ال ای دی، تلویزیون ال سی دی و تلویزیون پلاسما تقسیم می‌شوند. ال ای دی‌ها دارای تنوع بیشتری در این برند هستند. همچنین، این تلویزیون‌ها از نظر کیفیت تصویر به دسته‌های فورکی (4K)، فول اچ دی (FHD) و اچ دی (HD) دسته‌بندی می‌شوند.

تلویزیون‌های دوو اغلب با وضوح 4K و Full HD در بازار عرضه می‌شوند. این برند در سال‌های اخیر نیز مدل‌های خاص با وضوح بالاتر را معرفی کرده است. تلویزیون‌های سه بعدی نیز جزو پرفروش‌ترین محصولات این شرکت هستند که به کمک عینک خاص، تجربه تماشای تصاویر سه بعدی را به کاربران ارائه می‌دهند.

در نهایت، تلویزیون‌های دوو را می‌توان بر اساس ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها به دو دسته هوشمند و غیر هوشمند تقسیم کرد و هر یک از این دسته‌ها نیز از نظر وضوح تصویر و نوع پنل دارای تنوع و گزینه‌های مختلفی هستند.

تلویزیون غیر هوشمند دوو

تلویزیون‌های غیرهوشمند به مدل‌هایی اطلاق می‌شود که امکانات نرم‌افزاری پیشرفته‌ای مانند سیستم عامل اندروید یا اتصالات بی‌سیم مثل بلوتوث و وای فای را ندارند. این تلویزیون‌ها عمدتاً در زمینه کارکرد تصویری بسیار خوب عمل می‌کنند، اما در زمینه ارتباطات و امکانات هوشمند محدودیت دارند.

هرچند که تلویزیون‌های غیرهوشمند دوو توانایی‌های محدودتری نسبت به مدل‌های هوشمند این شرکت دارند، اما همچنان امکاناتی چون ماشین زمان، قابلیت ضبط فیلم بر روی حافظه خارجی، پشتیبانی از ویدیوهای H.265 و سایر ویژگی‌ها را فراهم می‌کنند.

تلویزیون هوشمند دوو

تلویزیون هوشمند دوو از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد که به اینترنت متصل شده و به عنوان یک دستگاه هوشمند، از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های اینترنتی نیز استفاده کنید. این تلویزیون دارای پردازنده چهار هسته‌ای با توان پردازش سریع می‌باشد و این امکان را فراهم می‌کند تا به انواع محتواهای ویدیویی، آموزشی، بازی و سرگرمی دسترسی پیدا کنید.

یکی از ویژگی‌های جالب این تلویزیون، قابلیت اتصال بی‌سیم موبایل با استفاده از Screen Mirroring است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که تصویر موبایل خود را به راحتی بر روی تلویزیون نمایش دهید و از امکانات بیشمار آن بهره‌مند شوید. همچنین، با استفاده از بلوتوث، می‌توانید موسیقی مورد نظر را از موبایل خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید.

تلویزیون‌های هوشمند دوو با سیستم عامل اندروید هماهنگ شده و امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید دستگاه‌های مختلفی مثل گوشی هوشمند، تبلت، و لپ‌تاپ را به تلویزیون متصل کرده و محتوای موردنظرتان را به صورت بی‌سیم پخش کنید. همچنین، با نصب برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی، ساعت‌ها سرگرمی را تجربه کنید و از امکانات استریم مستقیم محتوا از اینترنت بدون نیاز به دستگاه دیگر استفاده نمایید.

تلویزیون 4K دوو

تلویزیون 4K دوو یک انتخاب عالی برای تجربه تماشای با کیفیت و عالی محسوب می‌شود. این تلویزیون با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، توانسته است تا تصاویر را با وضوح بسیار بالا و جزئیات دقیق به نمایش بگذارد. صفحه نمایش آن با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل، چهار برابر وضوح تلویزیون‌های سنتی دیگر است.

تلویزیون 4K دوو با بهره‌گیری از فناوری HDR قابلیت نمایش رنگ‌های زنده و واقعی را داراست. فرکانس بالای تصویر نیز باعث ایجاد تصاویر با حرکت صاف و بدون لرزش می‌شود. این تلویزیون از امکانات اتصال به اینترنت و استفاده از اپلیکیشن‌های متنوع برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا تجربه بهتری از تماشای تلویزیون را داشته باشند.

تلویزیون فورکی دوو به عنوان یک گزینه مناسب برای تماشای فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود و توانایی ارائه تجربه سرگرمی بی‌نظیری را به کاربران ارائه می‌دهد.

تلویزیون ال ای دی دوو

تلویزیون‌های ال ای دی برند دوو با ابعاد مختلف، طراحی مدرن و شیکی را به بازار عرضه می‌کند. این تلویزیون‌ها با توجه به نیازهای مختلف کاربران طراحی شده‌اند. از ویژگی‌های این محصولات می‌توان به استفاده از فناوری هوش مصنوعی، امکان اتصال به اینترنت، رزولوشن بالا برای ارائه تصاویر با کیفیت و وضوح، ماندگاری و دوام بالا، مصرف انرژی کم، سیستم‌های صوتی پیشرفته، پورت‌ها و اتصالات متنوع برای اتصال به کامپیوتر، کنسول بازی و دستگاه‌های دیگر، و همچنین دارا بودن کنترل از راه دور اشاره کرد.

قیمت تلویزیون ال ای دی دوو در مقایسه با برندهای خارجی که با آن‌ها رقابت می‌کند، به نسبت به امکانات و کیفیتی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این به این معناست که مشتریان می‌توانند با خرید تلویزیون این برند، به دستگاه با امکانات پیشرفته، کیفیت تصویر بالا، و سایر ویژگی‌های مدرن دست پیدا کنند، در حالی که هزینه آن نسبت به محصولات مشابه برندهای خارجی کمتر است. این امر به معنای ارائه یک گزینه با کیفیت و مقرون به صرفه در بازار تلویزیون‌ها توسط برند دوو است.

 

راهنمای خرید تلویزیون دوو

برای انتخاب تلویزیون مناسب از محصولات دوو، ابتدا باید اندازه اتاق یا سالن خود را در نظر بگیرید. توانایی انتخاب سایز مناسب بستگی به ابعاد فضا دارد. تلویزیون‌های دوو با اندازه‌های مختلفی از 32 اینچ تا 75 اینچ و بزرگتر طراحی شده‌اند. اگرچه اندازه‌های مختلف در دسترس هستند، اما سایزهای 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ به دلیل محبوبیت بیشتر، انتخاب‌های پرطرفدار هستند. این اندازه‌ها به خوبی با متراژ اغلب خانه‌ها هماهنگ می‌شوند و تجربه تماشای بهتری را ارائه می‌دهند.

به عبارت دیگر، اگر اتاق یا سالن شما فضای بزرگی دارد، می‌توانید به تلویزیون‌های بزرگتری مانند 65 اینچ یا 75 اینچ نگاه کنید تا از تجربه تماشای گسترده‌تر و جذاب‌تری بهره‌مند شوید. اما اگر فضای شما محدودتر است، انتخاب سایز کوچکتری نظیر 50 یا 55 اینچ ممکن است مناسب‌تر باشد.

 

قیمت تلویزیون دوو

تلویزیون‌های دوو با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و امکانات، گزینه‌های جذابی برای خریداران محسوب می‌شوند. یکی از موارد مهم برای در نظر گرفتن هنگام خرید، قیمت تلویزیون دوو است که به عواملی چون ابعاد صفحه نمایش، هوشمندی، کیفیت تصویر، و امکانات مرتبط با آن بستگی دارد.

تلویزیون‌های دوو در ابعاد مختلف از ۳۲ اینچ تا ۷۵ اینچ، با توجه به نیازها و فضای در دسترس، در بازار موجود هستند. همانطور که گفته شد، قیمت این تلویزیون‌ها، به شدت وابسته به ابعاد، هوشمندی، و کیفیت تصویر آنها می‌باشد. نرخ ارز نیز به عنوان یک عامل مؤثر بر قیمت نهایی این محصولات ذکر شده است؛ زیرا بعضی از قطعات اصلی تلویزیون مستقیماً از کشورهای خارجی وارد می‌شوند و هر تغییر در نرخ ارز، می‌تواند قیمت نهایی را تحت تأثیر قرار دهد.

 

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65SU1810

photo_2023-07-19_16-45-08تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-65SU1810 با کیفیت تصویر بالا و قابلیت‌های به همراه مزایای متعدد، یک محصول با استاندارد‌های جهانی به حساب می‌آید. این مدل از تلویزیون دوو وضوح 4K دارد که می‌تواند به خوبی جزئیات را نمایش دهد. پنل این محصول نیز IPS است. وجود یک پنل باکیفیت در تلویزیون امری ضروری است. پنل IPS با مقاومت بالای خود به طول عمر صفحه نمایش می‌افزاید. مجهز بودن این تلویزیون به HDR نیز موجب نمایش دقیق رنگ شده است. این دستگاه به سیستم عامل اندروید 9 مجهز است. رابط کاربری هوشمند آن نیز هوما میباشد. درگاه‌های ارتباطی متنوعی که این دستگاه دارد از دیگر مزایا آن به شمار ‌می‌روند. طراحی ساده و زیبا این تلویزیون از دیگر مزایا آن است.

رابط کاربری تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-65SU1810 ، هوما است. این رابط کاربری بومی با قابلیت‌های متنوع و دسترسیس آسان خود از مهمترین مزایا این محصول به شمار می‌رود. رابط کاربری هوما از فرامین صوتی نیز پشتیبانی می‌کند؛ این بدان معناست که شما می‌توانید با دستورات صوتی نیز تلویزیون را کنترل کنید. در کنار این محصول یک عدد ریموت کنترل هوشمند نیز قرار دارد. بهینه‌سازی این کنترل با رابط کاربری هوما، تجربه‌ای آسان و لذت بخش را برای شما فراهم می‌کند. این تلویزیون به قابلیت‌های متنوعی مجهز است. از مهمترین‌های آن می‌توان به Screen Mirroring اشاره کرد. از طریق این قابلیت شما می‌توانید محتوای موبایل خود را به تلویزیون انتقال دهید. این دستگاه به بلوتوث مجهز است. مجهز بودن این محصول به بلوتوث باعث می‌شود تا بتوانید آنرا به انواع دستگاه‌های هوشمند متصل کنید.

سیستم صوتی این دستگاه متشکل از دو بلندگو با توان 15 وات است. بلندگو‌های این تلویزیون از استاندارد‌های صوتی معتبری پشتیبانی می‌کنند که کیفیت بالای سیستم صوتی این محصول را تضمین می‌کند. این دستگاه از استاندارد صوتی دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند. مجهز بودن دستگاه به خروجی صوتی کواکسیال باعث انتقال راحت‌تر محتوا به بلندگو‌های جانبی می‌شود.

 

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55SU1710

photo_2023-07-19_16-43-55

 

 

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55SU1710 یک تلویزیون با قابلیت های بسیار، صفحه نمایش باکیفیت، سیستم صوتی قدرتمند و قیمت مناسب است. قیمت مناسب این تلویزیون به نسبت کیفیت، باعث شده است تا این تلویزیون ارزش خرید بالایی داشته باشد. صفحه نمایش این دستگاه رزولوشنی 4K دارد که باعث شده تا این دستگاه بتواند تصاویر را بسیار باکیفیت تقدیم چشمان شما کند. پنل این نمایشگر نیز IPS است که موجب نمایش بهتر رنگ‌ها، طول عمر بیشتر و زاویه دید بیشتر در صفحه نمایش می‌شود. این دستگاه به سیستم عامل اندروید 9 مجهز است که سیستم عاملی نسبتا به‌روز به حساب می‌آید. وجود درگاه های ارتباطی متنوع در این دستگاه نیز از دیگر قابلیت های آن می‌باشند. سیستم صوتی قدرتمند این تلویزیون نیز درکنار صفحه نمایش بسیار باکیفیت تماشا محتوا را با این دستگاه لذت بخش‌تر می‌کند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SU1710 به انواع قابلیت‌ها مجهز است، از این قابلیت ها می‌توان قابلیت اشتراک بی‌سیم محتوا، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیون بر روی حافظه جانبی (PVR)، ماشین زمان، HBBTV و ….. را مثال زد. از مهمترین قابلیت های این تلویزیون که بسیار کارآمد است، قابلیت screen mirroring یا همان اشتراک بی‌سیم محتوا است. شما می‌توانید با استفاده از Wi-Fi محتوا مورد نظر را بصورت زنده از موبایل یا دیگر دستگاه های الکترونیکی خود به تلویزیون انتقال دهید. تلویزیون هوشمند 55 اینچ دوو به رابط کاربری اختصاصی خود مجهز است، که دسترسی به انواع محتوا را برای شما آسان می‌سازد و کاملا بومی است که استفاده از آن نیز بسیار راحت است. این تلویزیون از دستورات صوتی شما نیز پشتیبانی می‌کند که موجب می‌شود درکنار رابط کاربری هوما تجربه بسیار لذت بخشی برای شما فراهم کند.

سیستم صوتی این مدل از تلویزیون دوو متشکل از دو بلندگو با توان 10 (در مجموع 20 وات) است که از استاندارد های صوتی dolby و dolby digital پشتیبانی می‌کند، همچنین صدای فراگیر سوراند نیز دارد. این دستگاه از خروجی صوتی دیجیتال اپتیکال نیز پشتیبانی می‌کند که موجب می‌شود در صورت نیاز به بلندگو های جانبی بتوانید صدا را بدون افت کیفیت و آسانی انتقال دهید.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اينچ مدل DSL-50SU1700

photo_2023-07-19_16-44-49

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اينچ مدل DSL-50SU1700 از برند معتبر و محبوب دوو یکی از بهترین محصول های موحود در بازار میان تلویزیون های 50 اینچ است، که با توجه به امکانات و کیفیت و همچنین قیمت مقرون به صرفه خود ارزش خرید بالایی دارد. صفحه نمایش باکیفیت و 4K این تلویزیون یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است. طراحی این محصول نیز بدون حاشیه (Frameless) است. این نوع طراحی بدون حاشیه علاوه بر افزودن بر زیبایی ظاهری تصاویر را بسیار واقعی‌تر نمایش می‌دهد، وجود درگاه های ارتباطی متنوع و متعدد در این دستگاه از دیگر مزایای آن به حساب می‌آید. مجهز بودن سیستم عامل اندروید و رابط کاربری هوما از دیگر ویژگی های این محصول می‌باشد که در ادامه به بررسی بیشتر مزایا و معایب این تلویزیون می‌پردازیم.

برخورداری از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری هوما علاوه بر ایجاد قابلیت های بسیار در زمینه‌های مختلف همچون اشتراک گذاری محتوا به صورت بی‌سیم، دسترسی به اینترنت و نصب نرم افزار های متعدد بر روی تلویزیون، دسترسی شما را به انواع محتوا های خارجی و داخلی راحت‌تر می‌کند. همچنین با قابلیت دریافت فرامین صوتی شما می‌توانید بدون استفاده از ریموت و به راحت ترین شکل ممکن تلویزیون هوشمند خود را کنترل کنید. همچنین این مدل از تلویزیون دوو به قابلیت Screen Mirroring مجهز است. این قابلیت باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی صفحه موبایل خود را به تلویزیون انتقال دهید. شما می‌توانید از طریق Wi-Fi نیز محتوا های مختلفی نیز به این تلویزیون انتقال دهید.

سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اينچ مدل DSL-50SU1700 متشکل از دو بلندگو با توان 15 وات که کیفیت صدا بسیار خوبی دارد و لذت تماشا را دوچندان می‌کند. سیستم صوتی این محصول از استاندارد صوتی دالبی دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند؛ پشتیبانی از این استاندارد کیفیت بالای این سیستم صوتی را تضمین می‌کند. مجهز بودن این دستگاه به انواع خروجی ها و درگاه های ارتباطی مانند خروجی صوتی اپتیکال، رابط کامپوزیت و درگاه LAN نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است.

 

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1700

photo_2023-07-19_16-46-06

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1700 سایز 43 اینچ به این تلویزیون از محصولات جدید و باکیفیت شرکت دوو می باشد. تلویزیون مدل DSL-43SF1700 دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 می باشد و با قابلیت ارتباط و اتصال به اینترنت می توان به دنیای نامحدودی از جذابیت و سرگرمی دسترسی پیدا کرد.

برای گشت و گذار اینترنتی و تماشای فیلم ها و سریال ها و گوش دادن به موسیقی های جدید نیاز به فضایی برای ذخیره فایل های مورد علاقه خود در فرمت های صوتی، تصویری، برنامه و بازی دارید، در تلویزیون دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1700 یک فضای 8 گیگا بایتی داخلی برای این موضوع در نظر گرفته شده است. طراحی محصول به صورت بدون فریم و باریک بوده و جذابیت ظاهری بالایی به دکوراسیون منزل شما می بخشد.

تلویزیون دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1700 دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل بوده و دارای کیفیت FULL HD می باشد. با این کیفیت که چهار برابر کیفیت HD بوده و تصاویر زنده و شفاف تری را برای مخاطبان به نمایش می گذارد.

وجود پنل قدرتمند از نوع IPS در این تلویزیون هوشمند. از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از رده کیفیتی A+ بهره می برد. از دیگر قابلیت های مهم در تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1700. می توان به وجود قابلیت اتصال بی سیم Screen Mirroring. که می توان توسط آن تصویر صفحه موبایل را به تلویزیون اتصال داد و تمام کارهای خود را با تصویر بزرگ تلویزیون انجام دهید.

این تلویزیون مجهز به رابط کاربری اختصاص “هوما” می باشد. همچنین  وجود راهنمای الکترونیکی برنامه های تلویزیونی که کاربر توسط آن می توانید از برنامه های آینده و در حال پخش مطلع و موضوع برنامه و از جزییات آن توسط راهنما مطلع شود.

وجود درگاه های مختلف ارتباطی در تلویزیون  دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1700 کمک بزرگی به کاربران در استفاده بهینه از تلویزیون می کند ، مانند 2 عدد ورودی USB که برای اجرای انواع فایل های صوتی و تصویری و سند و برنامه و همچنین بازی مناسب است .

همچنین 2 عدد ووردی HDMI که برای اتصال به دیگر دستگاه های دیجیتال مانند گیرنده خارجی، دستگاه های پخش ویدیو و صوتی و… مناسب می باشد و همچنین به سیستم صوتی قدرتمند با دو بلندگو و توان مصرفی 20 وات اشاره کرد.

 

 

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43MF1510

photo_2023-07-19_18-03-45

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43MF1510 و وضوح بالای Full HD است که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصاویر را برای شما به نمایش بگذارد. ساختار این اسمارت تی وی از پنل IPS استفاده شده و صفحه نمایش آن هم تخت خواهد بود. به واسطه وجود پنل IPS و همچنین زاویه دید گسترده 178 درجه‌ای، تمامی اعضای خانواده یا کاربران می‌توانند تصاویر را با کیفیت و وضوح بالایی تماشا کنند. حتی به خاطر رزولوشن 1920×1080 پیکسلی و نسبت 16:9 تلویزیون هوشمند دوو تصاویر را بسیار با کیفیت، واضح و با ابعاد مناسب به نمایش می‌گذارد. این نوع از تلویزیون‌های دوو نوعی مدیا پلیر است که می‌تواند از فرمت‌های گوناگون صوتی یا تصویری پشتیبانی کند. به طور کلی، درگاه‌ها و پورت‌های ورودی و حتی خروجی مختلفی در این محصول وجود دارند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا بتوانند به طور همزمان به چندین دستگاه متصل بشوند.

در ساختار تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43MF1510 از گیرنده‌ای دیجیتالی به نام DVB-T2 استفاده شده است که کاربران را از خرید دستگاه گیرنده‌ جداگانه، نجات می‌دهد. باید بگوییم که این گیرنده‌ دیجیتالی از تیونر DVB-T2 جهت دریافت امواج پشتیبانی می‌کند. طراحان تلویزیون 43MF1510 در ناحیه پایینی ساختار دستگاه خود از یک سیستم صوتی قدرتمند دو کاناله، دو اسپیکر قوی 10 واتی (یعنی مجموعا 20 وات) استفاده کرده‌اند. با توجه به این خروجی‌ها صدای فیلم‌ها با کیفیت رضایت‌بخشی به گوش همه مخاطبان می‌رسد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که قدرت و وضوح صدای تولیدی توسط این بلندگوها فراگیر هستند؛ در نتیجه کاربران می‌توانند فضای واقعی و سه بعدی را در زمان تماشای فیلم تجربه کنند.

یکی از ویژگی‌های جالبی که در این تلویزیون به کار رفته است، قابلیت Time Shift یا به عبارتی ماشین زمان است که کاربران از طریق آن می‌توانند برنامه‌‌هایی که در حال‌ پخش هستند را به چند لحظه قبل بازگردانند. فرمت‌های تصویری در این تلویزیون بسیار متنوع هستند؛ در نتیجه کاربران می‌توانند به‌ آسانی، فایل‌های مد نظر خودشان را از طریق درگاه ارتباطی‌های TV پخش ‌کنند. این نوع از تلویزیون‌های دوو با یک ریموت‌ کنترل به فروش می‌رسند که کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و کار با آن را ساده‌تر می‌کند. Daewoo 43MF1510 از خروجی AV و همچنین هدفون یا درگاه ورودی Composite، پورت‌های USB و HDMI پشتیبانی می‌کند. با وجود پورت‌های گوناگونی همچون USB، کاربران این توانایی را دارند که درایو حافظه مد نظر خود را که می‌تواند فلش مموری یا هر چیز دیگری باشد، به تلویزیون وصل کرده و سپس از فایل‌هایشان نهایت استفاده را ببرند. همچنین با کمک پورت HDMI می‌توان لوازم صوتی یا تصویری گوناگون را به TV وصل کرد. از سایر درگاه‌های موجود در این تلویزیون اسمارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU

photo_2023-07-19_18-08-12

امروزه تلویزیون یکی از لوازم جدا نشدنی از زندگی روزمره ماست که می تواند قسمتی از نیاز های روزمره ما را تامین کند. این دستگاه علاوه بر خانه در محیط هایی مانند محل کار، بیمارستان، آموزشگاه ها و … استفاده می شود. از مواردی که خریدار در زمان خرید تلویزیون اهمیت می دهد سایز و کیفیت تصویر آن است. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU با کیفیت 4k و سایز 65 اینچ به بازار عرضه شده است.

سیستم اندروید 9 یکی از انواع سیستم عامل های موجود در تلویزیون دوو می باشد که به وسیله ی آن می توان اپلیکیشن ها و یا بازی ها را بر روی آن نصب و اجرا کرد. پنل IPS  در تلویزیون روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید است که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. پردازنده تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت تصویر تلویزیون دارد از این رو برای این مدل تلویزیون پردازنده چهار هسته ای در نظر گرفته شده تا کیفیت تصویر به مراتب افزایش یابد.

از حافظه ی داخلی 8 گیگا بایت تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU می توان برای ذخیره سازی برنامه های دلخواه استفاده کرد. قابليت ضبط برنامه های تلويزيونی PVR یک برنامه کاربردی در تلویزیون ال ای دی دوو است که به وسیله ی آن می توان تصاویر و ویدیو ها را در فلش ، کارت حافظه SD و … با فرمت دیجیتالی ذخیره کرد. این محصول به رابط كاربری اختصاصی هوما با قابليت اجرای فرامين صوتی فارسی مجهز است. ماشین زمان تعبیه شده در تلویزیون در واقع یک نوع فناوری است که کار ضبط کردن تصاویر و ویدیو به صورت خودکار را انجام می دهد. تکنولوژی HDR یکی از مزیت های محصول به شمار می آید چرا که این تکنولوژی تصاویر را با جزئیات دقیق تری نمایش می دهد و بالاترین تفکیک رنگ ها را در خود دارد. تلویزیون 65 اینچ دوو قابليت اتصال بی سيم screen mirroring را دارد با استفاده از این قابلیت می توانید محتوای گوشی اندروید را بر روی تلویزیون ببینید و از محتوای آن استفاده کنید. از دیگر مشخصه های محصول می توان به TV HBB، گيرنده ی ديجيتال قوی داخلی DVBT2، گيرنده ی ديجيتال نسل سوم، راهنمای الكترونيكی برنامه ها، سه ورودی HDMI، دو ورودی USB، ريموت هوشمند جديد، قابليت اتصال به شبكه ی بی سيم و اينترنت اشاره کرد.

 

لیست قیمت تلویزیون دوو در حال بروز رسانی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *