بلاگ

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا در سری‌های مختلفی مانند اکتا، واش این واش، هارمونی و غیره تولید می شوند که هرکدام از مزایا ، طراحی و فناوری خاصی بهره می‌برند. این لباسشویی‌ها در ظرفیت‌های گوناگونی تولید شده و شما میتوانید از ظرفیت 7 تا 10 کیلوگرم، نسبت به شرایط خانواده و نیاز خود از بین مدل‌های مختلف، انتخابی آسان داشته باشید. تمامی سری های لباسشویی برند اسنوا جدای از زیبایی، طراحی ظاهری و تنوع در رنگ، دارای موتور بدون لرزش دایرکت درایو، سیستم شستشو چند مرحله‌ای، سیستم آب کشی متنوع و شرعی، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار، سیستم درام الماسه، فناوری شستشو با بخار، برنامه متنوع شستشو نسبت به الیاف و نحوه شستشوی آن و بسیاری از قابلیت‌های دیگر می باشند.

 

انواع ماشین لباسشویی Snowa

انواع ماشین لباسشویی اسنوا را از نظر کاربری می‌توان به دو دسته‌ی درب از جلو و درب از بالا تقسیم کرد. دسته‌ی اول در ظرفیت‌های ۷، ۸ و ۹ کیلویی موجود هستند و دسته‌ی دوم که تنوع بسیار کمی دارد در حال حاضر تنها یک مدل لباسشویی دوقلو اسنوا را شامل می‌شود.

 

 

لباسشویی ۷ کیلویی اسنوا

اگر جزو خانواده‌های کم جمعیت هستید، خرید لباسشویی ۷ کیلویی اسنوا به دو دلیل برایتان بهترین انتخاب است. اول اینکه قیمت لباسشویی ۷ کیلویی اسنوا به صرفه‌تر از مدل‌های دارای ظرفیت بالاتر است. دلیل دوم این است که به عنوان یک خانواده کوچک برای رسیدن لباس‌های چرک به حد نصاب لازم برای روشن کردن ماشین لباسشویی بیش از حد معطل نخواهید شد.

 

 

لباسشویی ۸ کیلویی اسنوا

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی بسته به مدل آن می‌تواند تا ۵ میلیون گران‌تر از مدل ۷ کیلویی باشد. چنانچه در خانواده فرزند کوچک دارید یا زود به زود تعویض لباس می‌کنید، لباسشویی ۸ نفره اسنوا برایتان انتخاب بهتری خواهد بود. اگر قصد خرید لباسشویی ۸ نفره اسنوا دارید سری اکتا و سری واش این واش اسنوا برایتان گزینه‌های جذابی دارند.

 

 

لباسشویی ۹ کیلویی اسنوا

برای خانواده‌های پرجمعیت که معمولا سبد رخت چرک آن‌ها پر است، لباسشویی اسنوا ۹ کیلویی چاره‌ی کار خواهد بود. قیمت لباسشویی اسنوا ۹ کیلویی از سایر مدل‌ها بالاتر است. مدل‌های ۹ کیلویی معمولا میزبان بیشترین و پیشرفته‌ترین امکانات لباسشویی اسنوا هستند.

 

 

لباسشویی دوقلو اسنوا

اسنوا یک مدل لباسشویی دوقلو درب از بالا نیز روانه‌ی بازار کرده است که ۹ کیلوگرم ظرفیت دارد. این مدل‌ها به دلیل عملکرد نیمه اتوماتیک طرفدار زیادی ندارند؛ اما اگر کار با این‌گونه ماشین‌های لباسشویی را ترجیح می‌دهید، اسنوا یک انتخاب برایتان در نظر گرفته است.

 

 

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا با توجه به سری، مدل و امکانات آن متفاوت است. اسنوا، به عنوان تولید کننده داخلی لوازم خانگی در ایران، تمام تلاش خود را کرده تا با قیمتی رقابتی ، لباسشویی خود را در بازار ایران عرضه کند تا تمام خانواده‌ها بتوانند بهترین امتیازات را موقع خرید این محصولات داشته باشند. از آن‌جایی که قیمت ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی نسبت به قیمت لباسشویی اسنوا ۹ کیلویی پایین‌تر است، خرید لباسشویی اسنوا در صورتی که نیازی به ظرفیت بیشتر ندارید انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌تری است. لباسشویی دوقلو اسنوا نیز یکی از انتخاب‌های ارزان است که با توجه به ظرفیت بالای شستشو انتخاب جذابی برای افرادی که عادت به شستشوی مداوم پتو و ملحفه دارند به حساب می‌آید.

 

 

 

 

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W61

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W61

ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W61 از سری لباسشویی های سری واش این واش شرکت اسنوا می باشد. حال اجازه دهید با سری واش این واش آشناتون کنیم، امروزه دنیای پر مشغله برای همه ی ما وجود دارد، ممکن است بعد از این که لباسشویی را روشن کردید یادتان بیافتد لباس کثیفی را فراموش کرده اید که قصد استفاده از آن را به زودی زود داشتید، اما هیچ جای نگرانی نیست چون سری واش این واش این مشکل را حل کرده است، به این صورت که با استفاده از درب تعبیه شده روی در می توانید لباس یا لباس هایی که فراموش کرده اید را حتی بعد از شروع کار لباسشویی به آن اضافه کنید. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی دارای طراحی درام الماسه قدرتمند نسل جدید می باشد، این درام با طراحی هوشمندانه و طراحی الماس مانندی که دارد هم در سرعت بالا باعث لرزش کمتری شده و همچنین از آسیب دیدن به الیاف البسه جلوگیری کرده و مانع چروک شدن لباس ها می شود. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W61 دارای صفحه نمایش ال ای دی با دکمه های لمسی می باشد. این صفحه نمایش هم کاربری دستگاه را آسان تر کرده و هم زیبایی و جذابیت محصول را چند برابر می کند.

سیستم بالانس اتوماتیک البسه از سیستم های کاربردی در ماشین لباسشویی اسنوا به شمار می آید که میزان وزن البسه را آنالیز کرده و نسبت به آن شستشو را انجام می دهد تا کیفیت شستشو بالا تر رفته و هم به موتور آن فشار زیادی وارد نشود.  ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W61 دارای موتور پیشرفته دایرکت درایو می باشد که از قابلیت های آن خشک کردن لباس ها با سرعت 1400 دور در دقیقه است. شما با استفاده از شستشو سریع می توانید لباس هایتان را در مدت زمان کوتاهی شستشو دهید این برنامه در مواقعی که لباستان زیاد کثیف نیست و نمی خواهید آن را هر دفعه به مدت طولانی بشویید می توانید از این برنامه استفاده کنید. رده مصرف انرژی در این ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا A+++ -55% است، رده انرژی در واقع میزان مصرف انرژی دستگاه و کارایی آن را نشان می دهد. پس از قابلیت های مهم در ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش می توان به هیتر نسل جدید Nickel Diffusion، تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور s-guard tech و امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق، شستشوی لباس کودک baby protect، شستشوی سریع، آبکشی شرعی اشاره کرد.

 

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94W51

ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W51

ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W51 از ماشین لباسشویی های جدید و 9 کیلویی شرکت اسنوا است. این ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی از سری اکتا پلاس بوده و مصرف انرژی آن، +++A با کاهش (%55-) می باشد. این محصول دارای موتوری بسیار پیشرفته و با کیفیت است که نوع آن دایرکت درایو می باشد. موتور های دایرکت درایو علاوه بر کاهش مصرف انرژی باعث افزایش عملکرد دستگاه نیز می شود. این ماشین لباسشویی اسنوا دارای تکنولوژی محافظت از موتور است و ویژگی مهم در این محصول می توان به امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق اشاره کرد. مدل SWM-94W51 دارای سیستم بالانس اتوماتیک البسه بوده که با توجه به وزن البسه دور موتور مناسب را به صورت اتومات انتخاب می کند.

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس به اینترنت متصل می شود و امکان کنترل و استفاده محصول از طریق اینترنت برای مصرف کننده فراهم می شود. این ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W51 دارای 14 برنامه شستشو است و مجهز به صفحه نمایشگری LED می باشد. این ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به سیستم magic steam است که شستشوی همراه با بخار یا همان Steam Wash را برای کاربر فراهم می کند. این سیستم باعث بهتر تمیز شدن البسه می شود. عملکرد این نمایشگر به صورت لمسی می باشد. از ویژگی های دیگر در این محصول می توان به شستشوی سریع، امکان شستشوی با تاخیر، درام الماس نسل جدید، آبکشی شرعی و هیتر نسل جدید Nickel Diffusion اشاره کرد. این ماشین لباسشویی اسنوا در رنگ سفید و نقره ای تولید شده است.

 

 

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84S40

ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-84S40

ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-84S40 از سری محصولات تولید جدید شرکت معتبر اسنوا در حوزه شستشو و نظافت می باشد. این ماشین لباسشویی دارای طراحی بسیار زیبا و شیک بوده و متناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه طراحی شده که جذابیت محیط آشپزخانه شما را افزایش می دهد. ماشين لباسشويی اسنوا سری اکتا 8 کيلویی مدل SWM-84S40 دارای رده مصرف انرژی پایینی می باشد و جزو کم مصرف ترین ماشین لباسشویی ها در بازار به حساب می آید، برای این مدل از رده انرژی A+++ (-60%) تعیین شده است و نشان از کاهش چشمگیر مصرف انرژی می باشد و این به خودی خود موجب صرفه جویی اقتصادی نیز در مصرف برق می شود. موتور موجود در ماشين لباسشويی 8 کیلویی اسنوا سری اکتا مدل SWM-84S40 از نوع موتور پیشرفته Q-BLDC Drive می باشد، قدرت بسیار بالا و سرعت بی نظیر به همراه کاهش چشمگیر مصرف انرژی و طول عمر بالا از خصوصیات این موتور پیشرفته به حساب می آید.

سرعت چرخش موتور در بالاترین حالت ممکن یعنی خشک کن 1400 دور در دقیقه می باشد. برای حفاظت از موتور و عملکرد بهتر و طول عمر بالاتر، تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S-Guard Tech در آن تعبیه شده است. ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-84S40 دارای سیستم امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق می باشد که به عملکرد بهتر محصول کمک بزرگی می کند. وجود هیتر نسل جدید از نوع Nickel Diffusion می باشد، این هیتر دارای قدرت بسیار بالا و ماندگاری طولانی می باشد. از دیگر قابلیت های مهم موجود در ماشين لباسشويی 8 کيلویی اسنوا می توان به درام الماسه نسل جدید، وجود 14 برنامه شستشو حرفه ای، صفحه نمایش LED با عملکرد لمسی، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، سیستم ارتقاء کیفیت شستشو با تکنولوژی Jet Wash، سیستم شستشوی سریع و همچنین مصرف پایین انرژی اشاره کرد.

 

 

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی اسپید 8 کیلویی مدل SWM-84S30

ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-84S30

ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-84S30 از سری محصولات تولید جدید شرکت بزرگ اسنوا می باشد. این ماشین لباسشویی دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد و متناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه بوده و جذابیت محیط آشپزخانه شما را بیشتر می کند. ظرفیت محصول 8 کیلو بوده و مناسب خانواده با جمعیت کم و متوسط است. ماشين لباسشويی اسنوا سری هارمونی اسپید مدل SWM-84S30 جزو کم مصرف ترین لباسشویی های موجود در بازار می باشد، رده انرژی این لباسشویی A+++ (-49%) می باشد. این موضوع برای کاربر دارای صرفه اقتصادی نیز می باشد. موتور موجود در ماشين لباسشويی 8 کیلویی اسنوا سری هارمونی اسپید مدل SWM-84S30 از نوع موتور دیجیتال اینورتر Digital Inverter می باشد، قدرت بالا و در عین حال سرعت بی نظیر و مهم تر از آن کاهش مصرف انرژی چشمگیر از خصوصیات این ماشین لباسشویی اسنوا می باشد.

درب محصول بصورت کاور دار بزرگ طراحی شده است تا بتوان براحتی تعداد بیشتری از البسه را وارد مخزن لباسشویی کرد. سرعت چرخش موتور در بالاترین حالت ممکن که خشک کن است 1400 دور در دقیقه می باشد و این موضوع کیفیت شستشو را تا حد بالایی افزایش می دهد. از فن آوری های موجود در ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-84S30 می توان به تکنولوژی شستشوی همراه با بخار Magic Steam که تا عمق الیاف البسه نفوذ کرده و لباس ها را پاک و تمیز کرده و از نظر سلامت نیز تمام میکروب ها و باکتری های موجود در آن را از بین می برد، تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S-Guard-Tech می باشد، تکنولوژی ادامه شستشو در صورت قطع برق، فن آوری شستشو قوی برای البسه خیلی کثیف Intensive، درام الماسه نسل جدید، وجود صفحه نمایش LED ، برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای اشاره کرد.

 

 

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60

ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94S60

ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94S60 تولید شده برند اسنوا می باشد. ظرفیت 9 کیلویی این لباسشویی فضای بزرگی در اختیار ما قرار می دهد که این امکان را می دهد که بتوانیم پتو و لحاف و میزان لباس بیشتری شسته و در انرژی و زمان صرفه جویی شود. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 دارای تکنولوژی های نوین در ساختار خود بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. قابلیت افزودن لباس هنگام شستشو در ماشین لباسشویی تعبیه شده که توسط آن در هر زمان که بخواهید حتی در حین شستشو می توانید لباس های چرک دیگری را به دستگاه اضافه کنید. این موضوع صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی داشته و طول عمر دستگاه بیشتر می شود. ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94S60 دارای برنامه تخصصی شستشو Blue Shine می باشد که این سیستم باعث ضد عفونی کنندگی قدرتمند می شود. این برنامه بدون نیاز به آب و مواد شوینده و با استفاده از گاز اوزون کار می کند. اوزون تولید شده به نابودی باکتری ها و مشکلات پوستی می انجامد و کمک می کند تا البسه را تا 99.9 درصد ضد عفونی می کند.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا سری واش این واش مجهز به موتور پیشرفته Q-BLDC Drive می باشد، این موتور بدلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش رو با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کند که نهایتا منجر به کاهش صدا، کاهش لرزش و میزان انرژی می باشد. وجود سیستم JET WASH در ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی باعث می شود تا شستشوی البسه با قدرت بالاتری انجام شود و سخت ترین لکه ها به آسانی پاک می شود. در این فرایند ترکیب آب و مواد شوینده در حین شستشو از نزدیک و پر قدرت روی البسه اسپری می شود تا هیچ لکه ای باقی نماند و سریعتر شستشو انجام شود. ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا دارای تکنولوژی های دیگری برای انجام بهترین شستشو داشته است، فن آوری ضد عفونی با اوزون Blue shine که شستشوی البسه با اوزون انجام شده که باعث ضدعفونی، بوزدایی، افزایش طول عمر لباس، کاهش زمان شستشو و همچنین کاهش مصرف انرژی می شود. مصرف انرژی در این محصول دارای رده A+++ (-60) می باشد و به این معنی است که 60 درصد بهینه تر از حالت استاندارد مصرف انرژی دارد. این لباسشویی که مجهز به درام الماسه Diamond Drum می باشد طراحی بسیار هوشمندانه و زیبایی داشته و حفره های الماسی شکل آن در نسل جدید درام، باعث عدم آسیب به الیاف البسه و جلوگیری از کهنه شدن لباس ها می شود و کیفیت شستشو افزایش می باشد و همچنین چین و چروک در آن کمتر بوده و در نتیجه اتوکشی آسان تری دارد.

 

 

ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-81S20

ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-81S20

ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-81S20 یکی از ماشین لباسشویی های کم مصرف از برند معتبر و محبوب اسنوا است که سطح مصرف انرژی آن در رده +++A قرار دارد و می تواند در میزان مصرف برق صرفه‌ جویی قابل‌ توجهی را ایجاد کند. درب این ماشین لباسشویی به گونه ای طراحی شده است که از جلو قرار گرفته است و همانطور که از نامش پیداست ظرفیت دیگ آن 8 کیلوگرم بوده که می‌ تواند ظرفیت لازم را در خانواده‌ های متوسط قرار دهد. این لباسشویی اسنوا از وزن 60 کیلوگرم و ابعاد 825× 595×600 میلی‌ متر برخوردار بوده که به جای‌ گیری آسان آن در زیر کابینت کمک می‌ کند. یکی از ویژگی های جذاب در این محصول مجهز بودن آن به فناوری نانو سيلور است. فناوری نانو سيلور باعث از بین بردن بوی نامطبوع و باکتری های موجود در لباس ها می شود.

قطعات و متریال به کار رفته در این ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-81S20 از استاندارد های روز برخوردار بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. این ماشین لباسشویی مجهز به موتوری کم مصرف از نوع موتور یونیورسال بهبود یافته می باشد که باعث شده تا از سرعت خشک‌ کن بالایی برخوردار باشد و حداکثر سرعت قابل‌ تنظیم برای آن، 1000 دور در دقیقه است. این موتور امکان شستشوی سریع 15 دقیقه ای را در اختیار کاربران نیز قرار می‌ دهد. از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به لرزش و صدای کم، برخورداری از صفحه نمایش LCD، دکمه‌ های مکانیکی، قفل درب Solenoid، قابلیت پیش ‌شستشو و شستشوی دستی اشاره کرد.

 

 

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا در حال بروز رسانی می باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *